Cautare AdSense

Cautare pe blog

reclama

vineri, 13 februarie 2009

Bogdan Albulescu şi Alina Grigore trăiesc o fermecătoare poveste de iubire

Cosmin din "Regina" şi Gigi din "Îngeraşii" trăiesc o fermecătoare poveste de iubire, dar nu pe platourile de filmare, ci Acasă, acolo unde sunt Bogdan şi Alina!

Întrebată dacă nu e geloasă atunci când Bogdan o sărută pe Diana Dumitrescu în „Regina”, Alina a mărturisit că are toată încrederea în soţul ei, că şi ea e actriţă şi ştie ce înseamnă un sărut pe platoul de filmare. În plus, Bogdan nu îi dă niciodată motive să fie geloasă, iar relaţia lor este una incredibil de frumoasă, pentru că ei comunică foarte bine.


Alina: “Mi se pare greu, dacă nu imposibil, să găseşti azi un bărbat potrivit. Inainte de a mă căsători, mai fusesem cerută în căsătorie de două ori. Nu era însă ceea ce îmi doream”, spune ea. Chiar dacă Bogdan Albulescu i-a lansat marea întrebare după foarte puţină vreme de cînd erau oficial împreună, Alina a făcut primul pas. “Noi ne-a văzut în facultate (de teatru). Eu jucam într-o piesă la care el era sunetist. Mi-am dat seama că simte ceva pentru mine, aşa că într-o zi m-am dus la el în cabină şi l-am întrebat dacă vrea sau nu ceva de la mine. Răspunsul a fost: ”.



Căsătorie după două săptămîni

Bogdan Albulescu şi Alina Grigore sunt impreuna de un an si jumatate, mai exact pe 5 noiembrie 2006.


Alina: M-a cerut de trei ori. De fiecare data am spus „da“. Prima data a fost atat de spontan ca nu eram convinsa daca asta m-a intrebat. M-a cerut la doua saptamani dupa ce ne-am cunoscut. A fost un soc pentru mine. Dupa care i-am spus ca eu vreau sa ma ceara cu artificii si avioane, drept pentru care a doua oara mi-a urlat-o la targul de nunti in mijlocul multimii, iar a treia oara m-a cerut cu inel de diamante, cu nasi si muzica. Practic a facut-o in toate felurile. Oricum eu eram convinsa din prima zi ca el e „the one“.


Foto: viva.ro
| More

4 comentarii:

dana spunea...

sal ma numesc dana si va iubesc foarte foarte mult...multi pupiciiiiiiiiiiii

Anonim spunea...

Simpatiki

Anonim spunea...

va iubesc din tot sufletul meu mai ales pe BOGDAN ALBULESCU

GEORGIANA spunea...

MI-A PLACUT LA NEBUNIE REGINA ...............TBX BOGDAN ALBULESCU

Trimiteți un comentariu

Ai ceva de zis???

„Aboneaza-te si vei fi la curent cu cele mai noi stiri de pe acest blog”... Introdu adresa ta de e-mail:

ShareThis

Postări populare