Cautare AdSense

Cautare pe blog

reclama

luni, 2 februarie 2009

Multiplul campion olimpic la nataţie, Michael Phelps a fumat canabis

Multiplul campion olimpic la nataţie, Michael Phelps, şi-a cerut scuze pentru comportamentul său "regretabil", după ce publicaţia News of the World a scris că sportivul american a fumat canabis la o petrecere.

"Am avut o conduită regretabilă şi am greşit. Am 23 de ani şi, în ciuda reuşitelor mele în bazin, m-am comportat imatur şi necorespunzător. Conduita mea nu a fost cea pe care publicul o aşteaptă de la mine. De aceea, îmi pare rău. Le promit fanilor mei şi publicului că acest lucru nu se va mai întâmpla", a afirmat Phelps într-un comunicat dat publicităţii

Publicaţia News of the World a scris, în acest week-end, că Michael Phelps a fumat canabis la o petrecere ce a avut loc în data de 6 noiembrie 2008, prezentând şi o fotografie cu sportivul consumând stupefiantul.

Potrivit sursei citate, Phelps a apărut neanunţat la petrecerea unor studenţi de la universitatea South Carolina din oraşul Columbia. Sportivul venise în vizită la Jordan Matthews, o studentă cu care se întâlnea în secret. Phelps a consumat o cantitate mare de alcool şi atunci când un student i-a oferit canabis, nu a refuzat.

Regulamentul Agentiei Mondiale Antidoping prevede o suspendare de patru ani pentru sportivii care consuma stupefiante, anunta Mediafax.

Sursa: Mediafax

| More

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Ai ceva de zis???

„Aboneaza-te si vei fi la curent cu cele mai noi stiri de pe acest blog”... Introdu adresa ta de e-mail:

ShareThis

Postări populare