Cautare AdSense

Cautare pe blog

reclama

miercuri, 18 februarie 2009

Lili Sandu profesoara de biologie a lui State - FOTO

O nouă apariţie sexy şi incitantă va avea loc în telenovela “Regina”, începînd de joi, 19 februarie, de la 20:30, ACASĂ. Frumoasa Lili Sandu s-a alăturat distribuţiei telenovelei “Regina”, în cadrul căreia va juca rolul unei profesoare sexy de care se va îndrăgosti State (Gheorghe Visu) . În episodul de joi, Lili Sandu va intra în pielea profesoarei de biologie a lui State.


Lili a răspuns cu un “DA” hotărât invitaţiei producătorilor de a se alătura echipei de la “Regina”, deoarece actriţa se numără printre fanii telenovelei. ”Mă uit în fiecare seară la “Regina”, îmi place foarte mult şi pentru că sunt un mare fan al lui State şi al Flăcăricăi atunci când i-am dat replica lui Gheorghe Visu m-am simţit foarte mândră. Secvenţele pe care le-am filmat alături de State au fost foarte amuzante, am râs cu lacrimi, pentru că Gheorghe Visu era într-o formă de zile mari”, spune amuzată Lili.



“ Rolul de profesoară sexy mi s-a potrivit mănuşă mai ales că doar ce terminasem de filmat clipul ultimei mele piese “Lee Lee” unde am jucat un rol similar. Cred că orice personaj este frumos în felul lui iar eu am încercat să mă ridic la înălţimea partenerilor mei de filmare. Profesoara de biologie a lui State este o femeie foarte frumoasă, care păstrează secretă o latură pe care telespectatorii o vor descoperi pe parcurs’’, spune frumoasa actriţă.



Sursa:


| More

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Ai ceva de zis???

„Aboneaza-te si vei fi la curent cu cele mai noi stiri de pe acest blog”... Introdu adresa ta de e-mail:

ShareThis

Postări populare