Cautare AdSense

Cautare pe blog

reclama

sâmbătă, 23 ianuarie 2010

“Cameleonii” (“Camaleones”) - iubire si actiune cu Poncho si Belinda

“Cameleonii” (“Camaleones”), o poveste nou-nouta de iubire, combinata cu scene spectaculoase de actiune, dar si multa muzica.


Mai sexy ca niciodata, Alfonso Herrera, sau Poncho, va avea parte de multe scene de actiune in telenovela “Cameleonii”, iar pentru acestea el face antrenamente intense de arte martiale.

Alaturi de Poncho, protagonista telenovelei este Belinda, frumoasa actrita si cantareata mexicana, castigatoare a premiului Lo Nuestro pentru “Cea mai buna artista a anului” 2008 si de mai multe ori castigatoare a discului de platina.


Poncho si Belinda nu sunt numai protagonistii acestei povesti de iubire, ci ei interpreteaza si melodia de generic a telenovelei, intitulata “Camaleones”.


Edith Gonzalez intr-un altfel de rol in “Cameleonii” ,unde a trebuit din nou sa-si sacrifice culoarea parului. Dupa terminarea super-productiei “Dona Barbara”, Edith Gonzalez a vrut sa revina la blondul care a consacrat-o, dar Rosy Ocampo, producatoarea telenovelei “Camaleones”, a considerat ca este mai bine pentru personaj ca Edith sa ramana satena. “Eu abia asteptam sa redevin blonda, dar lui Rosy i-a placut aceasta culoare si credem ca astfel personajul are un aer distins”.


In cadrul telenovelei s-a format si un nou grup muzical, numit Camaleones, din care fac parte Sherlyn si Pee Wee, care si-au facut o multime de fani in randul adolescentilor din toata lumea.

In fiecare zi, de la ora 19:30, Poncho, Belinda, Edith Gonzalez, Sherlyn, Pee Wee si intreaga distributie a telenovelei va asteapta ACASA, pentru a urmari noua productie, “Cameleonii”.
| More

105 comentarii:

Anonim spunea...

ador fffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff mult cameleonii si sol as vrea sa fie cu uli caree fffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff dragut si mai ales valentina caree ffffffffffffffff frumoasa si sebastian e dragut ador filmu nas vrrea sa se termine nunca poop camaleones

Anonim spunea...

imi place foarte molt acest film este super mijto este chiar mai mijto ca rebelde care a fost acum cativa ani mai ales sherlyn este minunata ji belinda este frumoasa defapt toti sunt minunati va pwp dolce dolce

Anonim spunea...

foarete tare serialul imi lace la nebunie:x:x:x

Anonim spunea...

ador aceasta telenovela:x
este cea mai frumoasa din cate am vazut
preferatii mei sunt: belinda,sherlyn,pee wee & poncho,rocio,federico,patricio:x
va ador pur si simplu
Comentariu de la Valentina:x

Anonim spunea...

ce`a mai tarree telenovelaa ador:X:X:XX:XXva pup mai ales pe ulises sol,valentina si sebastian prea tareee:XXXX::X:Xtinetio tot asa:X:X:X:XX:X:X:X:XXfoarte foarte tareeee

Anonim spunea...

bha astia prea urata telenovela asta ce rosti mai baga si astia lol:))):))):))) mai bne faceati o telenovela cu madona zaw:):)))))mati inebunit nuami sol sol ulises ulises dmnee da cne sunt bha astia bricu pamantului dmnee ce mai auzii sau ce mai vazuii :))) mi se pare cva aiurea foarte patetic se vede e un cinism rau niste prodti pe care vi le baga in cap in plus nci nu ai gasit numele corect "Cameleons":))) dmnee ce numwe mai bne ii puneau Soparlele zaw se asseamana cu cameleoni:X:XX::XX:X:Xof of deabi astept sa se termine nu mai potsa ma uit pe acasa ca snt cameleoni (soprle):))):)))))dmneee ce uratt"~~``pfff mai bne bagau cva ami vechi cum ar fi telenovela aia marina:)):X:X:Xaia era mai frum cred e orm va sfatuiesc sa va uitati in cont sa vedetin cat de urat este:)):)))))hai vam :**:*:*X:X:X:sper ca am dreptste 'urasc tel asta bleak

Anonim spunea...

auzii bha asta mai de sus fta baiat sau ce esti nu ne intereseaza parerea tha asa ca dak chiar nu vruiai sa te bagi pe siteu asta nu te mai baga asa ca mai usor gura ca aici comenteaza nuami cei care le pace telenovela aceasta asa ca baiete fata ce dreaq esti Mocles cum se spune pe mahalaua ta ca cred ca de aclo.
Frum tel asta prea taree:X:XX:X:Xfrum.frum,frum cea mai tareepup toata echipa:X:X:XX:*:*:**si sa va uitati la telenovela asta ca e preea tare zaw si nu o asc pe aia sau pe ala ca e pe alta planeta va pup pe toti fani:X:X:X:X

Anonim spunea...

ador pozele astea snt sooper coole

Anonim spunea...

o adoe pe solange ee muy linda O iubesc!!!:-*

Anonim spunea...

Imi place molt filmul nu as vrea sa se termine niciodata.Uli este foarte dragutz si solange la fel as vrea sa fie cu uli in adevarat.imi place cel mai mult de solange.valentina este foarte dragutza imi place moltttt de eaaaaaa si de sebastian filmul e sopeerr nu as vrea sa se termine niciodata .mercedes e si ea dragutza la fel si cristina imi plac aproape toti actori..VA IUBESC CAMELEONI !!!!!!!!!!!!!!!! VA ADOR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!POPICHI PT TOTI ~~!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! CAMELEONES!!!!!!

Anonim spunea...

cea mai tare televovela pe care am vazut-o mi-ai dori ca niciodata sa nu se mai termine pee wee cel mai tare dar si sherlyn poncho si belinda:Ppoop:*

Anonim spunea...

telenovela e super shi actori sunt shi mai zooperrr !!!!!!!!!! sper sa nu se termine niciodata:X:X:X:X:Xn-am pierdut niciun episod :*:*:*:*:*:* pooop doolceee la voi:X:*

Anonim spunea...

aia care nu le plak telenovela,sunt niste......da'ei nu stiu ce e frumos....ii ador pe federico si rocio...da si pe ceilalti...pwp besk voi

dana spunea...

ac4asta telenovela este cea mai frumoasa.... ilustreaza anii de liceu ai unor tineri si ne face sa ne simtim in lumea noastra. cui nu-i place sa nu se uite....:*:*:*:X:X:X

byby spunea...

iubesc telenovela astha imi plashe la nebunye...sper sa nu se termine nikiodata .....................va pwp-a bya :*:*:*:*:**:*:*::*

Anonim spunea...

ador telenovela asta e cea mai frumoasa pe care am vazuto vreodata...e o poveste fascinanta plina de surprize si cu o tema "ascunsa" ca sa zik asa..ne tine in suspans..pup toti fanii camaleones...imi place f mt de ulises,solange,valentina,sebastian,rocio,cristina,lorena,mercedes:X

Anonim spunea...

filmul acesta este preferatul meu !!!! nu pierd nicioata episoadele !!! imi place in special de sol, uli, sebastian, valentina si francisca nu as vrea sa se termine acest film!! e o poveste ffffff mrumoasa!!! VE IUBESCCCCC!!

Anonim spunea...

Sunteti cei mai tari va besk multttttt.Mult suces mai departe,sa nu ma dezamagiti.:* :* :* :* va iubesc mai ales pe: Solange,Patricio,Lucio,Cristina,Rocio,Valentina,Lorena,Federico,:*:*:*:*:* va iubesk !!!!!!!!!!!!!!!!:*:*

Anonim spunea...

cel mai tare serial....mias dori sa vina :sol,uli,vale si sebastian in romania !!!va iubesk va ador!!:X:X:X::X:X:X:X:X(*)(*)(*)(*)(*)

Anonim spunea...

cine spune ceva urat de aceasta telenovela e calr k nu are gusturi e super mijto imi place mult :*

nicoleta spunea...

suuuuuuper tare telenovela,este printe cele mai frumoase telenovele pe cere leam vazut,actorii sunt super tari. Mie imi plac foarte mult: belinda,alfonso,sherlyn,pee wee,edith gonzalez etc.Va pwp si mult succes in continoare,sa faceti cat mai multe telenovele si mai frumoase,pwpichi,pwpichi,pwpichi.Va iubesc mult.Mult noroc.pwwwwwwp.=))=))=))

Anonim spunea...

Ador filmul cred ca este cel mai frumos dintre care am vazut:-x:-x:-x:-x

Anonim spunea...

ese fotos son maravijosos!

Anonim spunea...

ador camaleones (cameleoni)imi place de vale si de esteban .
sol as vrea sa fie impreuna ku uli va pooop dulce camaleones
!!!!! :-*:-*:-*

Anonim spunea...

super pozele va besc mult cameleoni sper sa aveti la fel de mare succes ca acum pupici pupici dulci

Anonim spunea...

bah.. "telenovela" asta e super mf.
da? :x:x

bianca spunea...

Doamneee imi place la nebunie flimul asta nam pierdut nici un episod.Il iubesc si mia ales pe Belinda Phoncho PeeWee si sherlyn belinda e o cantareata......de noto 2000 sper sa nu se termineee niciodata si daka sar putea as vr sa tyna 2ore flimul

Anonim spunea...

super filmul

Anonim spunea...

betonnnnnnn prea tare nu as putea pierde nici un episod de sebastian ce pot sa zic iii pre prea prea prea frumos offff la fel si valentina va iubesc mult poop

Anonim spunea...

vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa iubescccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccc mult de tot te iubesc sebastian

Anonim spunea...

este cel mai tare film si imi place fffffffffffffffffffffffffffff multimi place de christina k este ca o printesa,o ador pe valentina shi sol(sunt foarte frumoase)....:*:*:*:*:*pe sebastian si pe ulises ii ador foarte mult pt k sunt dragutzi.......sper k valentina o sa ramana q sebastian shi sol cu ulises si sper sa nu se termine filmul nunca...........va iubesc mult de tot.te amo sebastian!!!!!!!:*:*:*:*

Anonim spunea...

camelionii este cel mai tare serial.cel mai mult imi place de sol si cristoball

Anonim spunea...

e cea mai frumoasa tenelovela cel mai mult imi place de sol si ulise. va iubesc mult.

va pup!!!

Anonim spunea...

buna eu sunt elene si-mi place mult serialul,cel mai mult imi place de valentina si sebastian. nu as vrea sa se termine niciodata serialul "cameleonii".


va iubesc!!!

Anonim spunea...

Pee Wee e un dulce,te iubesk mult :x :x :x
ador tel dar mai ales baieti care sunt fff frumosi :*

Anonim spunea...

super telenovela,imi place mult de valentina cu sebastian si sol cu ulises.nu ss vrea sa se termine niciodata serialul cameleoni. va iubesc mult mult mult

Anonim spunea...

mie imi place foarte mult serialu camelioni mie imi place de pedro federico ca este foarte frumos mai imi place de francisca

daciana spunea...

mie imi place serialu camelioni ca este facut pentru tineret si mie miar place sa joc intrun serial di camelioni imi place de francisca solange ulises si federico nu vreau sa se termine niciodata

Anonim spunea...

sunt cristiana si il iubesc enorm pe sebastian

Anonim spunea...

Sebastia y valentina ,solage y ulises se te quero mucho son las mas bella .Te amo :X:X:X:X:X

Anonim spunea...

imi place cameleoni la nebunie

Anonim spunea...

IMI PLACE FFFFFFFFFFFFFFFFF MULT CAMELEONII SI IDOLII MEI DIN ACEST FILM SUNT: BELINDA , ALFONSO HERRERA , PE WEE, SHERLYN, EDITH GONZALES PE KRE O RESPECT DIN TOT SUFLETUL...SI MULTI ALTII PE KRE TOTI II STIM ..II RESPECT PE TOTI SI II ADOR MULT..."LOS CHEROS MUCHISIMO"...GRACIAS

Anonim spunea...

adotr telenovela ,,camaleones"

Anonim spunea...

suntetii fffffffffffffffffff tari va aor pe totii pwwwwwwwwwwwwwp

Anonim spunea...

imi place cel mai mult telenovela camaleones pwp pe toti

Anonim spunea...

PREA FRUMOS FILMU NU POT SA NU MA UIT :x:x:x

Anonim spunea...

IMI PLAKE MOLT TELENOVELA VA IUBESK MOLTHH DE TOTH IN FIECARE SEARA MA UIT LA CAMELEONII VA IUBESKKK MOLTH"" TENETIO TOT ASHA POPICHYYY!!!!!!!!!!!!!!

Anonim spunea...

ciao! is Ruk si logic k imi plak enorm d mult telenovela cameleonii scris cameleones...cred k este cea mai frumoasa telenovela p kre am vazut-o pana acum....in fine am urmarit si dona barbara kre a fost si ea o telenovela fff frumoasa....tineti-o tot asha!

Anonim spunea...

valentina(belinda) esti cea mai frumoasa si cea mai cool! dar totusi...am o intrebare tu chiar te-ai maritat cu sebastian (alfonso) ??? oricum v-ati potrivi..... de minune! cei mai frumosi :* un beso para ti belinda y para ti poncho !

Anonim spunea...

e buna fata de un xx

Anonim spunea...

ba da frumoasa e fata

Anonim spunea...

mijto poze

Anonim spunea...

Telenovela "CAMALEONES" este cea mai tare telenovela de pana acum.Imi place la nebunie telenovela CAMALEONES si cel mai mult imi place de Valentina si Solange.Vaa pooop...

pasaniuc izabela spunea...

sunt cea mai mare fana a ta si as vrea sa te vad pa si te iubesc foarte mult si as dori o poza cu tine

Anonim spunea...

cea mai frumoasa telenovele:X o ador
as vrea sa nu se mai termine niciodata
belinda si poncho sunt preferatii mei

Anonim spunea...

:x :x :x :x :x :x :x :x :x:x :x :x :x :x :x :x :xTe iuuuuuuuuubeeeeeeeeeeesc moolt de tot "Ulises"
:x :x :x :x :x :x :x :x :x:x :x :x :x :x :x :x :x :x:x :x :x :x :x :x :x :x :x:x :x :x :x :x :x :x :x :x:x :x :x :x :x :x :x :x :x

Anonim spunea...

camaleones es super pelicula les encantara a todos los personajes excepto la mala voluntad beso :X:X:X

IONELA spunea...

cameleoni sunteti super tari...va ador...
va urmaresc in fiecare zii...
sunteti cei mai tari ../

Anonim spunea...

super tare telenovela........
sunteti cei mai tari...........
va iubesc mult.....si Sol cu Uly unteti superbi la fel k valentina si sebastian dar de v-ati intelege bn :*:*:*:*

Anonim spunea...

dki ador filmul nu as vrea sa se termine niciodata e prea tare......sebastian si valentina se potrivesc si in viata reala la fel si sol si ulisses:X......adk io ii iubesk pe toti:x......mi`as dori dn tot sufletul sa vb cu ei ori la telefon ori pe mesenger ori fata in fata va iubeskkk:X:*>:D<:X:*>:D<

Anonim spunea...

cel mai mult imiplace de sol j ulises. dar j de valentina j sebastian... va ador ..........

Anonim spunea...

te ador pedro esti un dulce...

Anonim spunea...

vreau j eu un prof de sport k j pedro...

Anonim spunea...

Imi place mult telenovela camaleoneii si e cea mai frum pe care am vazut-o pana acum ...
Pwp dulce:x

Anonim spunea...

cine stie toate piesele din cameleonii?

Anonim spunea...

il ador pe ulises e ssuuppeerr baiatul:*:*

Anonim spunea...

cate episoade are telenovela camaleones?.......astept raspuns pwp dulce toti actorii din camaleones in special pe valentina si sebastian. yubiti-va mult

Anonim spunea...

este cea mai frum telenovela de pana acum va iubeste Cris...... PWPYKY PENTRU DRAGOS

Anonim spunea...

TE IUBESC DRAGOS MULT MULT DE TOT pwpyky pentru cameleonii va iubeste cris sau crina

laura spunea...

Sunteti cei mai tari..chiar as vrea sa va cunosc..chiar as vrea sa cititi acest mesaj......sa stiti ca am pe telefon toate melodiile cu voi, toate pozele cu voi si ador mult telenovela voastra.......daca voi ati vrea eu as putea sa fiu cel mai mare fan al vostru?
astept raspunsul vostru la aceasta adresa: lala_ninja_girl_cool
Va iubesc mult! Sunteti cei Mai tari. Bessos.....

Anonim spunea...

adir cameleonii nu-as dori sa se termine nici o data

Anonim spunea...

imi place cel mai mult camaleonii;as vrea sa nu se termine niciodata:X

Anonim spunea...

Adorr serialu asta este cea mai tare telenovela din istorie jur de pana akum... mai ales pe valentina o iubeskkk:X:X:X si e cea mai frumoasa actrita de telenovele pe care am vazut-o jur si pe sebastian la fel il adorrrr:X si e fff frumos:* da pakat ca nu stau impreuna si in realitate fiindca se potrivesk prea bn si amn2 is la fel de frumosi:X na-m pierdut nikiun episod pana ak si mai sant 2 sapt si se termina:X si jur ca as da orike orike sa o vad o zi pe belinda in realitate :)deki uitati-va toti la Camaleones e prea pakat sa-l pierdeti si daka o sa va uitati numa la un episod is sigura ca o sa va plaka si astia care n-o vazut filmu ca de ex: ca ala sau aia de mai sus nu mai comnetati asa numa ca sa va aflati in treaba si daka tot nuti plake filmu dc te mai uiti si dc mai dai comenturi pe saitu asta? aiuritilor Pooopp La toti faniiiii Camaleones si va iubesk mult :X:)Diana..

Anonim spunea...

cine este stapanul?

Anonim spunea...

Vai ce prosti sunteti Doamne! Nu va place, uitati-va dracului pe altceva, da lasati oamenii carora le place sa se uite. Scrieti macar corect numele telenovelei (Cameleonii).

cerasela spunea...

va ubesk mult cerasela ma numesc

cerasela spunea...

va ador sper s nu se termine filmul niciodata pa

cerasela spunea...

cautatima va rog la id chitu_mihaela52

stefiii spunea...

super telenovela
imi place

Anonim spunea...

super telenovela , nu as vrea sa se termine niciodata va pooooooooooooop si va iubesc multttttttt

aida spunea...

nu-mi vine sa cred ....mai este un episod .........dar ma bucur k m-am uitat la o telenovela foarte frunosa mai ales cu acori ca ex valentina si sebastian,sol si ulises foarte frumosssssssss va pupic dulcik .........

Xx1234xX spunea...

cea mai tare telenovela pe care am vazuto si vreau ca dupa vacanta sa mai continue cu alte episoade

Anonim spunea...

a fost suuuuper filmu pakat k sa terminat

Anonim spunea...

aceasta telenovela este super ok

Anonim spunea...

a fost: SUPERB,MINUNAT;pacat ca s-a terminat

Anonim spunea...

cel mai frumos film pe care lam vazut te ador valentina si sebastian va iubesccccc multt???!!

Anonim spunea...

valentina si cu sebstian chiar suntetii tari

Anonim spunea...

te chero edith porche para mi eres la mas buena actrice de toda la planeta .estas ermosisima . me estoi mirando a tus novelas asta de cichita ii tu iha es un bombon de ninia . tiene mucea suerte de tener una madre como tu

Anonim spunea...

me gusto la pelicula salome porche estabas tu en eia ii tambien donia barbara spero berte algun dia en realidad ii a tu iha tambien yo aprendi ablar espaniol de ti ii de tus peliculas me gusta mucio donia barbara uste ii santos luzardo esta asiendo la mas buena parecha
pa y te chero
ii a tu iha tambien

Anonim spunea...

si esta alguna competensia yo chero participar
no importa cuando
mi nombre es ana

Anonim spunea...

adoro la telenovela camaleones es y era y sera mi favorita telenovel entre todas.te doy un beso grandisimo belinda pee wee sherlyn alfonso a todos.los quiero mucho

Anonim spunea...

ador filmu' e super mishto:x=p~va ador e cel mai tare film pe care l'am vazut dar nashpa ca s'a terminat=((

Anonim spunea...

frumoase poze sem. un fan anonim

Anonim spunea...

foarte tare cameleoni mia placut fffffffffffffffffffffffffffffffoarte tare

Anonim spunea...

mia placut foarte tare serialul cameleoni si foarte tari poze va iubesc mult pa.

Anonim spunea...

super tare serial mia placu la nebunie si imi pare rau ca sa terminat il iubesc pe Pancho si Belinda sunt foarte frumosi va pup mul pa.


cu drag cel mai mare fan

Anonim spunea...

fffffffffffffffoooooooooooooooaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrtttttttttttttttteeeeeeeeeeeeeeeee
tttttttttttttttaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrreeeeeeeee
sem.
un mare fan

Anonim spunea...

Cel mai tare serial pe care lam vazut chiar daca acest serial se va gata eu nu o sa uit acest serial CAMELEONII!!!:)

Anonim spunea...

este un serial foarte tare si pancho si belinda se potrivesc ca cuplu foarte bine sem cel mai mare fan al vostru

Anonim spunea...

va ador serialul PWP CEL MAI MARE FAN

Anonim spunea...

foarte tare e telenovela asta mai ales cei 2 valentina si sebastian se potrivesc de minune si toti sunt frumi**** dar va rog mult schimbati ora bpe la 10 dimineata

Anonim spunea...

super super tare telenovela imi place la nebunie as vrea sa nu se termine niciodata

Anonim spunea...

Excellent post! We are linking to this great content on
our website. Keep up the great writing.

Look at my web site: free estimate for appliance repair Dunedin FL

Anonim spunea...

hello!,I like your writing so so much! share we keep up a correspondence more
about your post on AOL? I need an expert in this area to solve my problem.
May be that is you! Having a look forward to see you.


my website: subzero refrigerator & appliance repair Safety Harbor FL

Anonim spunea...

Serialul meu preferat după atâta timp. Belinda & Poncho <3333

Trimiteți un comentariu

Ai ceva de zis???

„Aboneaza-te si vei fi la curent cu cele mai noi stiri de pe acest blog”... Introdu adresa ta de e-mail:

ShareThis

Postări populare