Cautare AdSense

Cautare pe blog

reclama

vineri, 30 ianuarie 2009

Cele mai tari "perle" ale blondelor celebre

Cotidianul britanic The Sun face un top al celor mai stupide fraze emise de „bombele blonde” celebre, de pretutindeni. De la Paris Hilton la Cameron Diaz, Jessica Simpson ori Britney Spears, iată câteva fragmente din ce au avut de spus diafanele dive...

  • Paris Hilton, despre Wal-Mart (lanţ de magazine american): „Fac pereţi acolo?” (wall=perete, în limba engleză, n.r.)
  • Jodie Marsh: „Eschimoşii nu sunt civilizaţi pentru că nu au magazine”
  • Samantha Fox: „Am zece perechi de pantofi de sport, una pentru fiecare zi a săptămânii”
  • Lady Victoria Hervey, despre persoanele fără adăpost: „E atât de rău să stai pe străzi iarna. Ar trebui să meargă într-un loc mai cald, în Caraibe de exemplu, unde ar putea să mănânce peşte proaspăt toată ziua”
  • Britney Spears, despre Japonia: „Nu prea am vrut să merg în Japonia. Pur şi simplu pentru că nu îmi place să mănânc peşte. Şi am auzit că peştele e foarte popular acolo în Africa”
  • Cameron Diaz: „Am observat gravitaţia de când eram foarte mică”
  • Christina Aguilera: „Şi, unde se ţine Festivalul de la Cannes anul ăsta?”
  • Britney, despre pedeapsa capitală: „Eu sunt pentru pedeapsa cu moartea. Cine comite nişte lucruri teribile trebuie să fie pedepsit pe măsură. Aşa, măcar îşi învaţă lecţia, pentru data viitoare”
  • Britney, în primul său turneu: „Unde naiba e Australia, totuşi?”
  • Pamela Anderson: „Nu mă gândesc la nimic prea mult. Dacă mă gândesc prea mult, mă cam înspăimânt”
  • Brooke Shields: „Fumatul ucide. Dacă mori, pierzi o parte foarte importantă din viaţa ta”

Citeste mai multe perle in Clujeanul
| More

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Ai ceva de zis???

„Aboneaza-te si vei fi la curent cu cele mai noi stiri de pe acest blog”... Introdu adresa ta de e-mail:

ShareThis

Postări populare