Cautare AdSense

Cautare pe blog

reclama

luni, 11 mai 2009

Final pentru "Regina" - Inceput pentru "State de Romania - student la Sorbona"!

Vineri, 8 mai a fost mare petrecere la Buftea! Actorii si echipele celor mai urmarite seriale din Romania au sarbatorit finalul filmarilor pentru telenovela “Regina” si comedia romantica “Ingerasii”.


Cu totii au trecut prin momente emotionante atunci cand si-au luat adio de la satra sau de la casa plina de nazdravenii a ingerasilor.

Diana Dumitrescu recunoaste ca “Regina” i-a schimbat viata: “Imi pare rau ca s-a terminat acest proiect, Regina a fost rolul care mi-a marcat viata, m-a schimbat pe mine ca persoana. Sunt foarte fericita ca mi s-a dat sansa sa fac acest personaj. Noi am terminat filmarile, dar telespectatorii nu trebuie sa piarda niciun episod din “Regina”, de luni pana vineri, de la ora 20:30, ACASA, sa se astepte la scene din ce in ce mai intense, la rasturnari de situatie”, marturiseste actrita care nu si-a putut stapani lacrimile de emotie la finalul filmarilor.

Adela Popescu, protagonista din “Ingerasii” povesteste: “A fost foarte emotionant cand regizorul de platou a anuntat ca am terminat si ultima secventa, am plans cu totii, nu a fost deloc usor. Dar dupa filmari, la petrecere ne-am distrat impreuna si am sarbatorit finalul acestui proiect minunat”, povesteste interpreta Liei Damian. Chiar daca filmarile s-au incheiat, actrita va putea fi vazuta in continuare ACASA, in serialul “Ingerasii”, de luni pana vineri, de la ora 19:30.

Vineri, actorii si-au luat adio de la decorurile celor doua productii, de la echipa de filmare, de la personajele lor, care ii duceau seara de seara in casele, dar si in sufletele telespectatorilor: “Roza a fost un personaj dramatic, foarte complex si interesant, cu o istorie frumoasa. Toti am muncit din greu, ne-am luat o responsabilitate foarte mare, insa succesul pe care „Regina” il are este dovada ca am reusit sa facem ceea ce ne-am propus. Impreuna am reusit sa construim niste personaje care vor ramane mult timp in amintirea telespectatorilor”, marturiseste Nicoleta Luciu.

Multe povesti din “Regina” au ajuns la finalul filmarilor, printre ele se numara cea a satrei in frunte cu Aurica Fieraru, cea a familei Dumbrava, a casei lui don Luciano, sau povestile de iubire dintre Regina-Cosmin, Codrut-Irina. Insa nu a fost si cazul deja faimoasei familii Potcovaru! State (Gheorghe Visu), Flacara (Carmen Tanase) isi vor continua aventurile intr-un lungmetraj ambitios, un nou proiect de exceptie marca Promance, companie a MediaPro Pictures: filmul “State de România- Student la Sorbona”, care va fi difuzat din toamna la PRO TV.

detalii pe acasatv.ro
| More

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Ai ceva de zis???

„Aboneaza-te si vei fi la curent cu cele mai noi stiri de pe acest blog”... Introdu adresa ta de e-mail:

ShareThis

Postări populare