Cautare AdSense

Cautare pe blog

reclama

duminică, 3 mai 2009

Cele mai proaste replici de agatat


  • Crezi in dragoste la prima vedere sau trebuie sa mai trec de cateva ori pe langa tine?
  • Ce picioare frumoase. La ce ora se deschid?
  • As putea sa te imbat si sa profit de tine, dar stiu ca nu e corect. Asadar, ce-ar fi sa-mi iei ceva de baut, sa ma imbeti si sa profiti tu de mine?
  • Buna. Lucrez la pagini aurii. Cum se face ca am toate numerele dar al tau lipseste?
  • Imi poti da o poza cu tine ca sa-i arat Mosului exact ce imi doresc de Craciun?
  • Cred ca pot sa mor fericit acum, dupa ce am vazut o bucata din rai.
  • Prietenul meu de acolo vrea sa stie daca crezi cu sunt dragut.
  • Scuza-ma, accepti noi membri in fan club-ul tau?
  • Esti atat de frumoasa incat mi-am uitat replica..
  • Sun-o pe mama ta si spune-i ca nu vii acasa in seara asta.
  • Hey draga, stii ce? Esti chiar norocoasa azi. Dintre toate fetele de aici, am ales sa vorbesc cu tine..
  • Scuza-ma, dar cred ca imi datorezi o bautura. Stii, cand te-am vazut, am varsat-o imediat pe a mea. Eu sunt..
  • Te cheama cumva Gillette? Pentru ca esti the best a man can get.
  • Ai cumva o oglinda in buzunar? Ma vad pe mine in pantalonii tai..
  • Te superi daca imi tii si mie mana asta cat timp fac eu o plimbare prin parc?
  • Am venit mai aproape de tine. Care iti sunt celelalte doua dorinte?
  • Cineva tocmai a tras un vant. Hai sa o stergem de aici.
  • Buna, vrei sa vezi ce tavan frumos am acasa?
  • Ai ceva italian in tine? Nu vrei sa ai?
  • Ce cauta o femeie sexy ca tine intr-o minte nebuna ca a mea?
  • Ai sa-mi dai cateva monede? I-am promis mamei mele ca o sun cand ma indragostesc..
  • Ai cumva o harta la tine? Cred ca m-am pierdut in ochii tai..
  • Cred ca tatal tau este un terorist pentru ca tu esti o bomba.
  • Zi-mi acum daca vrei sa fii cu mine ca sa nu irosesc 500 de mii pe bauturi.
  • Ti-a zis cineva pana acum ca arati exact ca fata visurilor mele?

mai multe replici pe yuppy.ro >>
| More

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Ai ceva de zis???

„Aboneaza-te si vei fi la curent cu cele mai noi stiri de pe acest blog”... Introdu adresa ta de e-mail:

ShareThis

Postări populare