Cautare AdSense

Cautare pe blog

reclama

duminică, 10 mai 2009

"EBA, ia atitudine!" - Sloganul Elenei Băsescu la europarlamentare

Elena Băsescu, candidat independent la alegerile europarlamentare, a declarat că se va baza în campania electorală pe tineri şi că are un buget limitat, materialele promoţionale reducându-se la doar câteva calendare, tricouri şi şepci pe care este inscripţionat "EBA, ia atitudine!".

"Campania mea se va baza numai pe tineri, staff-ul meu de campanie fiind format din tineri. Materialele promoţionale sunt şi ele limitate. Din banii pe care îi am, am făcut câteva tricouri şi şepci inscripţionate cu sloganul 'Eba, ia atitudine!' . Un slogan simplu, care mă reprezintă, eu luând atitudine şi atunci când am decis să mă desprind pentru această campanie din rândurile PD-L", a spus Elena Băsescu.

Elena Băsescu a menţionat că programul său de campanie cuprinde trei teme:
-prima dintre ele este cea a copiilor care sunt victime ale migraţiei forţei de muncă, susţinând că şi ea s-a aflat în această situaţie când tatăl său a fost navigator.
- cea de-a doua temă se referă la probleme care ţin de capitolul energie, care sunt de actualitate la nivelul Uniunii Europene
-ultima temă a programului se referă la politica externă, cu accent pe avantajele de care ar putea beneficia România ca ţară dunăreană.

Fiica cea mică a preşedintelui a spus că a reuşit să strângă în contul de campanie suma de 35.000 de euro numai de la tineri şi că îşi va face campanie cu ajutorul prietenilor.

sursa: libertatea.ro
| More

1 comentarii:

Anonim spunea...

draga mea elena , numele meu e antoaneta .....sunt de pretutindeni......sa nu te lasi batuta de vorbe,,,,,,ai incredere in tine si in Dumnezeu, restul e doar pleava.........tatal tau e un om deosebit, pacat ca lupta singur, insa asa tata asa fiica.....felicitari si fii curajoasa......acum cu defrisarile astea in masa vei gasi pe cararea ta mai multi spini decat trandafiri.........numai bine......antoaneta

Trimiteți un comentariu

Ai ceva de zis???

„Aboneaza-te si vei fi la curent cu cele mai noi stiri de pe acest blog”... Introdu adresa ta de e-mail:

ShareThis

Postări populare