Cautare AdSense

Cautare pe blog

reclama

duminică, 17 mai 2009

Alexander Rybak - Fairytale - Versuri

Versuri "Alexander Rybak - Fairytale (romana)"

Cu ani în urmă, când eram mai tinar
Imi cam placea o fata ce o ştiam
Ea a fost a mea şi am fost iubitii
Asta a fost atunci, si era adevărat

Refren
Sunt îndragostti de un basm, chiar dacă- doare
'Pentru ca nu-mi pasă dacă îmi pierd mintea mea
Sunt deja blestemat

În fiecare zi, vom începe o luptă
In fiecare seara eram indragostit
Nimeni altcineva ar putea sa-mi spuna
Dar nimeni nu mi-ar putea ridica mai sus de mare

Nu ştiu, ce am facut
Atunci când, brusc, am căzut în afară
Acum o zi, nu pot s-o gasesc
Dar când face, vom lua un nou start

Refren
Sunt în dragoste cu un basm, chiar dacă-l doare
'Pentru ca nu-mi pasă dacă îmi pierd mintea mea
Sunt deja blestemat

E un basm da, chiar dacă doare
'Pentru ca nu-mi pasă, dacă îmi pierd mïntea mea
Sunt deja blestemat


Versuri "Alexander Rybak - Fairytale(engleza)"
Years ago, when I was younger
I kinda liked a girl I knew
She was mine and we were sweethearts
That was then but then it's true

Chorus
I'm in love with a fairytale, even though it hurts
'Cause I don't care if I loose my mind
I'm already cursed

Every day we start a fighting
Every night we fell in love
No one else could make me sadder
But no one else could lift me high above

I don't know, what I was doing
When suddenly, we fell apart
Now a days, I cannot find her
But when I do, we'll get a brand new start

Chorus
I'm in love with a fairytale, even though it hurts
'Cause I don't care, if I loose my mind
I'm already cursed

She's a fairytale yeah even though it hurts
'Cause I don't care, if I loose my mïnd
I'm already cursed


Iată clasamentul final al Eurovision 2009:

1. Norvegia - 387 puncte

2. Islanda - 218

3. Azerbaidjan - 207

4. Turcia - 177

5. Marea Britanie - 173

6. Estonia - 129

7. Grecia - 120

8. Franţa - 107

9. Bosnia - 106

10. Armenia - 92

11. Rusia - 91

12. Ucraina - 76

13. Danemarca - 74

14. Moldova - 69

15. Portugalia - 57

16. Israel - 53

17. Albania - 48

18. Croaţia - 45

19. România - 40

20. Germania - 35

21. Suedia - 33

22. Malta - 31

23. Lituania - 23

24. Spania - 23

25. Finlanda - 22
| More

4 comentarii:

Anonim spunea...

alexander este f talentat si este si dragut

Anonim spunea...

soooopel tale mel asta ii fantastica;);););););)

Anonim spunea...

Imi place tare mult...

Anonim spunea...

ff tare mel

Trimiteți un comentariu

Ai ceva de zis???

„Aboneaza-te si vei fi la curent cu cele mai noi stiri de pe acest blog”... Introdu adresa ta de e-mail:

ShareThis

Postări populare