Cautare AdSense

Cautare pe blog

reclama

vineri, 19 decembrie 2008

Jojo Dan boxeaza astazi cu Miguel Casillas pentru titlul WBC Intercontinental

Cântarul oficial s-a transformat în sania oficială. După ce au făcut categoria de greutate, Jojo Dan şi Miguel Casillas au urcat într-o sanie cu reni expusă într-un centru comercial. Cei doi pugilişti vor lupta în această seară la Ploieşti pentru centura intercontinentală WBC.



Gala "Invincibilii 3", supranumită "Pui de lei" este organizată cu sprijinul primăriilor din Ploieşti şi Buşteni (ambele au contribuit cu câte 100.000 de lei) şi va avea loc astăzi, la sala sporturilor Olimpia din Ploieşti, de la ora 20:30. Meciul vedetă va fi cel dintre Jo Jo Dan şi mexicanul Miguel Casillas, contând pentru titlul continental WRC Americas. Intrarea este liberă, publicul putând intra în limita locurilor disponibile.

Titlul continental WBC Americas a mai fost câştigat în trecut de Leonard Doroftei şi Lucian Bute.

Un alt meci al galei de la Ploieşti îi va aduce în ring pe "greii" Bodgan Dinu (21 ani) şi James Pratt (36 ani, SUA). Pugilistul de culoare, fost jucător de baschet şi fotbal american, a pozat cu o figură fioroasă şi a spus: "Mă bucur că sunt aici, ştiu că toţi veţi ţine cu adversarul meu, însă eu voi fi atracţia serii". "Este părerea lui, eu voi fi cel care va învinge. Vreau să ajung la centura mondială, acesta este scopul meu", a replicat Dinu.



via realitatea.net
| More

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Ai ceva de zis???

„Aboneaza-te si vei fi la curent cu cele mai noi stiri de pe acest blog”... Introdu adresa ta de e-mail:

ShareThis

Postări populare