Cautare AdSense

Cautare pe blog

reclama

marți, 4 august 2009

Statusuri cool

Statusuri noi:
* Nu dati buzz va vad si va raspund din cand in cand;

*Cine nu are loc de mine, nu ma intere`… sa se inghesuiasca !

* .Numai dupa invidia altora iti dai seama de propria ta valoare.

* Le doresc la toti dusmanii mei 3 masini in fata casei……. politia pompierii si salvarea

* M-am nascut normal. Scoala m-a tampit..

* Vand menta gata frecata in cantitati industriale.Calitate superioara!

* Sfaturile sunt ca ciupercile, cresc peste tot, dar cele rele iti pot fi fatale.

* Daca viata iti da mai multe lamai….stoarce-le, fa o limonada si…cheama-ma!

* Ca să faci pe un om sau pe un copil să ravnească un lucru, trebuie numai să faci greu de obţinut lucrul acela.

* NU TE GANDI NICIODATA LA VICTORIE.GANDESTE-TE SA NU PIERZI

*Un copil este un inger ale carui aripi se micsoreaza pe masura ce ii cresc picioarele.

*Diplomatia este arta de a spune: “Cutu, cutu …”, pana ce apuci sa pui mana pe o piatra.

* Toate ciupercile sunt comestibile, doar ca sunt unele pe care le mananci doar o data-n viata......

Statusuri de agatat:
* Acela care nu a iubit niciodata, inseamna ca nu a trait niciodata.

* Nu te mint sa moara mama, am Ferrari dar nu pot veni cu el ca ia picat lantul

* Misto fusta. Pot sa ti`o iau eu?

* Te-am urmat pana acasa. O sa ma pastrezi?

* Daca ai fi pamant m-as ingropa cu tine. Daca ai fi apa m-as ineca cu tine. Daca ai fi aer m-as sufoca cu tine. Daca as fi foc te-ai arde cu mine??

Statusuri cu prosti:
* Si eu sunt prost! Dar cand vad pe altul mai prost, rade inima in mine!

* Un prost gaseste intotdeauna unul mai prost care sa-l admire.

* Se spune ca oamenii veseli spun multe prostii, pe cind cei gravi mai putine,
dar mai mari.

* E mai bine sa taci si sa dai impresia ca esti prost, decat sa vorbesti si sa inlaturi orice dubiu!

* Afirmatia ca exista un epicentru al prostiei e o diversiune.Prosti se gasesc pe toate drumurile !

STATUSURI MESSENGER MARFA:
* Fetele imi bat in geam, nu aud, am termopan!

* Nu pot sa vb acum, am mancat ceapa…

* Alerg porcul vecinului prin gradina cu sapa…..BRB!

* DND Dresez furnici!!!

* Schimb coala A4 pe Audi de acelasi tip..buzz me cei interesati..!!Nu deranjati inutil!!

* Poti fuma langa mine ,daca nu te deranjeaza ca voi vomita pe tine

* Mut dinti!!!!Pret foarte avantajos!!

* Nu fura ... guvernul uraste competitia!

* Intrebare: Unde se afla punctul G la femei? Raspuns: La sfarsitul cuvantului shoppinG!

* Daca astepti momentul potrivit, te intrec altii care nu-l asteapta.

* Ca sa intelegi ca esti prost trebuie totusi sa-ti mearga mintea

* Sunt succese care te injosesc si infrangeri care te inalta.

* In loc sa fie pe santier, toti taranii stau acum pe Messenger

* Mama prostilor e mereu gravida

* Omul dat pe brazda e un fel de bou

* Cel ce participa la jocuri de noroc se jefuieste singur.

* Dute lent si vino tare pentru mine n-ai valoare!!!

* Da-mi si mie webcam-ul sa iti vad fatza aia de c*r !

* Vrei sa te dai putin mai incolo sa intru si eu online??

* Pizza , hamburger si bere fac viatza o placere…

* Cand ma uit un pic la tine, imi vine sa ma c*c pe mine :))
| More

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Ai ceva de zis???

„Aboneaza-te si vei fi la curent cu cele mai noi stiri de pe acest blog”... Introdu adresa ta de e-mail:

ShareThis

Postări populare