Cautare AdSense

Cautare pe blog

reclama

duminică, 14 iunie 2009

Final suprinzator in Regina - Gigi Dumbrava a innebunit

Final suprinzator pentru personajul interpretat de Florin Zamfirescu in “Regina”: Gigi Dumbrava este diagnosticat ca fiind nebun, in episodul de luni, 15 iunie, de la ora 20:30, ACASA.

Gigi Dumbrava innebuneste la aflarea vestii ca fiica lui a murit in urma accidentului provocat de el. Finalul lui este unul pe cat de surprinzator, pe atat de dramatic: Gigi Dumbrava ajunge sa iubeasca ceea ce ura cel mai tare.......

El, cel care ura tiganii si a incercat mereu sa ii distruga, innebuneste si acestia ii devin dragi si isi va petrece restul zilelor incercand sa ii ajute.


“Pentru Gigi... s-a ales pedeapsa "divina" si asta m-a bucurat, fiindca eu l-am iubit foarte mult ca personaj. I-am cautat defecte si i le-am gasit - era orgolios, dur si arivist, dar avea o frustete si un curaj pe care i le-am invidiat. Activ si capabil, o adevarata forta, care stia sa se descurce prin meandrele periculoase ale vremii noastre, totodata sensibil si delicat, statornic in pasiunile sale - vezi Pisi, vezi firma, samd. Pitoresc in exprimare si foarte curajos. Slabiciunea lui - traumele din copilarie in legatura cu tiganul care i-a omorat calul, explica multe, din punct de vedere freudian... Una peste alta, Gigi este un personaj pe care putem sa-l detestam, dar l-am urmarit cu interes in fiecare seara in <Inima de Tigan> si <Regina>”. Am sa-l tin minte toata viata pe Gigi Dumbrava. Şi cred ca si el pe mine”, marturiseste Florin Zamfirescu.

Nu rata marele final din 18 iunie - REGINA - ACASA
| More

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Ai ceva de zis???

„Aboneaza-te si vei fi la curent cu cele mai noi stiri de pe acest blog”... Introdu adresa ta de e-mail:

ShareThis

Postări populare