Cautare AdSense

Cautare pe blog

reclama

duminică, 17 august 2008

Trupa RBD se destramă în plină glorie

Pare incredibil, o glumă proastă… şi totuşi există un comunicat de presă oficial care anunţă destrămarea trupei care, de patru ani încoace, a cucerit inimile a milioane de fani.

Evident, decizia nu le aparţine, altfel nu am fi ascultat-o pe Anahí vorbind cu glasul înecat de lacrimi, cu vocea tremurând de neputinţă, despre acest moment de răscruce din cariera celor şase rebeli.






| More

7 comentarii:

Anonim spunea...

rbd
uka | [18 aug 2008 15:08 ]
da cei de la rbd se vor despartii... pt mai multe detalii www.rbd.com.ro este explicat totul
RBD
ANCA | [18 aug 2008 11:08 ]
se vor desparti cei de la rbd?
as vrea sa imi raspunda cineva in mod sigur ............sper k nu pt k ii ador ii iubesc ........
RBD
ANONIM | [18 aug 2008 10:08 ]
NU STITII VOI CAT MA BUCURAT VESTEA ASTA RBD NASPA RBD O TRUPA FARA INTERESE SI FARA SUCCESE MIE IMI PLACE ADELA POPOPESCU IAR RBD SA SE DESPARTA ODATA MAI REPEDE.
nu trebuie sa se desparta cea mai tare trupa a momentului
cristina mia | [18 aug 2008 08:08 ]
rbd nu trebuie sa se desparta. anahi dulce maite poncho christian sh christopher sunt cei mai tari va rog nu permiteti asa ceva
RBD BRAVO
Mircea | [17 aug 2008 22:08 ]
Cea buna veste era si timpu ! Trezirea copii ! Urmeaza Tokyo Hotel !
rbd te amo
irina | [17 aug 2008 16:08 ]
eu am primit un mass k sau despartit rbd ..prima oara knd am auzit cedream k e o gluma...RBD NU TREBUIE DESPARTITI TOTI FANII SA DEA MANA K MANA SI SA LUPTE PT K TRUPA SA FIE DIN NOU UNITA K CEI SASE REBELI KM SI EI AR LUOTA PT MII DE COPII BOLNAVI SI AR DONA BANI...R..B...D!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
RBD
BIANCA | [17 aug 2008 15:08 ]
voi trebuie sa aveti incredere in voi si mai ales sa aeti unul in celalalt si nu trebuie luati in seama parerile de rau a celorlalti trebuie sa faceti ce este mai bine pentru voi si anume sa nu va despertiti pentru ca trupa RBD este cea mai indragita trupa din lumea intreaga.Si eu nu accept ideea ca aceasta trupa se va desparti.Va pup .CU DRAG CEA MAI MARE FANA A VOASTRA DIN ROMANIA BIANCA.
despartire
raluka | [17 aug 2008 14:08 ]
da........din pakate e adevarat.........dar nu anny pleaka.........din toate discutiile care sunt p forum am dedus ca poncho si may ar fi aceia care ar pleka.......din cauza proiectelor individuale.......ceilalti sigur nu vor o despartire......orikum dak esti fan adevarat........p 23 august se organizeaza o manifestatie in fata protv, pache protopopescu........la ora 12.....iar p 6 sept........tot la ora 12....in fatza la polivalenta......esti asteptat akolo ku baloane albe.....si orice ai ku rbd.......hai sa le dem kat d mult ii iubim...........
rbd
bebe girl | [17 aug 2008 12:08 ]
si de ce pleca anahi? sau cine leca?din ce motiv se dspart?va rog spuneti-mi si mieee
rbd
brebe girl | [17 aug 2008 12:08 ]
pai cine pleca mai din trupa?eu nu am fost acasa ca sa vad emisiunea dar am primit un mass cum ca ar pleca anahi...e adevarat?moama...si ce imi mai placea de ei......doamneeeee.....spuneti-mi si mie cum ati aflat,adica ce a spus mai concret la povestiri adevarate...plsssss-O<
RBD
rbd forever | [17 aug 2008 12:08 ]
va iubesc rbd... rumania rebelate | pentru mine,,RBD inseamna o a doua mama ... ma invatat sa fiu puternica in momentele grele..sa depasesc situatia...sa iubesc... sa traiesc fiecare clipa... sa imi iubesc parintii mai mult ca oricand.... SA IMI IUBESC COPILARIA |... TE AMOO RBD
rbd
miri | [17 aug 2008 11:08 ]
nuuu

nu vreau sa se desp
knd am asc ce a zis anahi
..
am plans incontinu

nuu pot sa cred
pt ei am mers
la concerte
in spania
portugalia
si chiar si mexic

si bineinteles in romania
si asta inseamna ca de acum nu voi mai putea vedea concertele alea sooperbe
de care nu ma pot plictisi niciodata

pentru rbd as merge pana la sfarsitul lumii
eu sunt idolii mei

as face orice sa u se desparta

pt fani
brunetzyka~rebela | [17 aug 2008 11:08 ]
cred ca se poate face ceva....de exemplu pe site-ul acesta http//www.efirmas.com/67739/index.html se poate trimite un mesaj catre Pedro Damian in care sa il puteti convinge sa nu se desparta trupa. cu cat mai multe cu atat mai bine dak sunteti fan adevartai ...go ;
rbd
alexa | [17 aug 2008 10:08 ]
nu va despartiti dc va despartiti?voi sunteti cei mai buni va adot va rugam toti sa nu va despartiti
rbd
oana | [17 aug 2008 02:08 ]
nuuuuuuuuuu eu nu vreau k rbd sa se desparta de la ei noi am invata foarte multe si ii iubim foarte mult
nu se poate
andreea | [17 aug 2008 00:08 ]
chiar se desparte rbd? chiar nu se mai poate face nimic sa sa ramana inmpreuna ? pacat ar fi daca sar desparti a fost si este o trupa de suflet
rbd
bibi | [16 aug 2008 23:08 ]
rbd e ceva minunat,o trupa ce ne-a fermecat pe toti cu glasul lor minunat,niste adolescenti rebeli care ne arata cum sa fim rebeli,va rog,salvati-ne1!!
rbd nu va despartiti
diana | [16 aug 2008 23:08 ]
nu va despartiti!va rooooooooooog...........im pare asa d rau!nu ii lasati sa se desparta
rbd nu va despartiti
adina any dul may poncho uker chriss | [16 aug 2008 23:08 ]
sper din toata inima sa nu se desparta pt k ei au fost si vor fi mereu cei mai buni am plans alaturi de ei da am si ras am fost mereu alaturi de ei si vom fii in continuare.pt k dak ei se vor desparti cu noi ce o sa se intample pt k ei ne-au invatat sa traim si vom fi langa ei mereu va iubim multttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt
nu ii lasati sa se desparta va rog
adina rbd | [16 aug 2008 22:08 ]
nu ii lasati sa se desparta ii iubim va rugam frumos faceti ceva sa nu se desparta pt k toti ii iubim si ei nu au invatat sa traim

Anonim spunea...

tokio hotel cei mai uratzi de sar desparti odata REBELDE NU MERITA SA SE DESPARTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonim spunea...

e ceva incredibil......nu poate s se desparta RBD sunt mii de fani kare pe baza pieselor trupei au invatsat multe de la viata...da....nu e si momentul...atitia fani ramin ku ku sufletele amarite inkit e dureros tot ce se intimpla...ANY shi ALFONSO SUNTETI CEI MAI FAINI...VA IUBEEEEEEEEEEESK MULT DE TOT...stiti kiar intradevar de as avea o putere oarecare de a ka ssa-i ajut as face orice...pacat ca nu au sustinut vreun concert live si in R.Moldova...suntem milionae de fani in R.M....pt care RBD inseamna totul...numai aceasta trupa ne-a facut sa vedem viata altfel(in kulori...)))
VA ROG DI TOT SUFLETUL SA PUBLICATI ACEST MEJAS...SA VADA TOATA LUMEA CE INSEAMNA pt NOI R B D)))))))ACEASTA VESTE TRASNET NEA UMPLUT INIMILE CU AMAR .....cred ca nici cea mai frumoasa amintire ramasa de la trupa nu va astupa acest gol....
RBD...RBD...RBD...RBD...RBD...RBD...RBD...RBD...RBD...RBD...RBD...RBD...RBD...RBD...RBD...

RBD~~~~~VA IUBESC PE TOTI ENORM~!!!!!!!!!SINTETI CEI MAI COOL...:( :(((((VAM POOOPAT PE TOTI~~~!!!!!!!!!!

Anonim spunea...

TOKIO HOTEL pusty otdixaiut.......

Anonim spunea...

adorrrrrrrrr;X RBD cea mai tare trupa, nu vreau sa se desparta:((:((:((....o iubescccccc:X:X:X:X:X:X:X

Anonim spunea...

RBD sunt foarte buni dar si foarte prosti dak se despart acum cnd au mai mult succes ... id meu : ramona_thebest@ymail.com

raluca spunea...

ce nasol!sper doar k este o gluma.in caz k este adevarat,naspa.o trupa de succes,care a vrajit multa lume.mare pacat.dar in ziua de azi, majoritatea trupelor cool se destrama.nu gasesc ceva bun in chestia asta.....

Trimiteți un comentariu

Ai ceva de zis???

„Aboneaza-te si vei fi la curent cu cele mai noi stiri de pe acest blog”... Introdu adresa ta de e-mail:

ShareThis

Postări populare