Cautare AdSense

Cautare pe blog

reclama

luni, 7 martie 2011

Cele mai pompoase Mesaje de 8 Martie

Mama este fiinta aleasa de Dumnezeu pentru a-i fi reprezentanta pe pamant.

De ziua scumpa care vine eu iti urez noroc si bine, margaritare-n calea vietii, succes in anii tineretii si pe aripa primaverii primeste dragostea si dorul!

Sper ca odata cu venirea primaverii sa iti aduc zambetul pe buze, macar asa de 8 martie!

Mama - cel dintai cuvant, cel mai dulce zambet, cel mai sincer suflet, cel din urma vis. Cea mai dulce voce, cea mai grea durere, cea mai mandra floare, cea mai scumpa carte.
Mama - lacrima tarzie, vesnica icoana, inger de-naltare, candela aprinsa!Candela a vietii, care nu se stinge, care lumineaza si pe veci vegheaza!

Fie ca toate impinirile frumoase, sanatatea si spiritul acestei zile sa va insoteasca pretutindeni..si fie ca primavara iubirii sa va inunde sufletul cu bucurie si cu parfumul tuturor florilor sale.Va doresc un 8 Martie cat mai frumos.

Primavara... anotimpul renasterii, al trezirii la viata, face acum de ziua aceasta de
8 Martie, ziua cea mai plina de feminitate, zambete, si caldura sufleteasca!
Fie ca toate impinirile frumoase, sanatatea si spiritul acestei zile sa te insoteasca pretutindeni..si fie ca primavara iubirii sa iti inunde sufletul cu bucurie si cu parfumul tuturor florilor sale.Iti doresc un 8 Martie cat mai frumos :*.

Prima data cand am deschis ochii, te-am vazut pe tine MAMA. Acum ca m-ai crescut sunt fericita ca mi-ai dat viata si vreau sa iti multumesc! Te iubesc si iti urez un sincer LA MULTI ANI, MAMA!!!

Tu, mamico draga, ne indrumi pasii si ne sprijini sa mergem pe drumul drept. Noi iti multumim si te iubim. La multi ani!

Mama este fiinta aleasa de Dumnezeu pentru a-i fi reprezentanta pe pamant.

Mami, te iubesc, pentru mine esti unica, esti primavara mea insorita!

Iti urez o zi a femeii in care sa te bucuri de fiecare raza de soare si de fiecare pata de verdeata si... de dragostea mea neconditionata.

Azi uita cine esti si trezeste-te la viata o data cu natura. Fii un fluture zglobiu si aseaza-te pe prima floare a puritatii. Ziua sa-ti fie mai senina ca infinitul. La multi ani, floare a primaverii.

Odata cu venirea primaverii, ai venit tu... a rasarit primul ghiocel si cu el dragostea mea pentru tine... ti-am daruit un buchet de flori si tu mi-ai daruit dragostea ta... si de atunci in sufletul meu e intotdeauna primavara... pentru ca acolo esti tu... tu esti primavara sufletului meu. Te iubesc.

Astazi iti doresc sa primesti atatea flori incat sa-ti faci gradina. Atatea felicitari incat sa ai vorbe bune pentru tot anul... Atata dragoste incat chiar daca ai da inapoi la fiecare, tot ti-ar mai ramane...

Sunt cel mai fericit barbat, am trecut impreuna prin bune si rele, nu trebuie sa-ti dau mesaje pompoase de 8 Martie pentru ca toata lumea stie ca tu esti minunea vietii mele.

Te port oriunde in gandurile mele si te simt chiar daca esti departe de mine!

De 8 martie iti urez o primavara frumoasa, cu soare, fericire si toata dragostea prinsa intr-un frumos buchet de ghiocei ce vestesc venirea unei noi primaveri!
| More

1 comentarii:

Anonim spunea...

Toate florile din lume pentru primavara mea!

Trimiteți un comentariu

Ai ceva de zis???

„Aboneaza-te si vei fi la curent cu cele mai noi stiri de pe acest blog”... Introdu adresa ta de e-mail:

ShareThis

Postări populare